niedziela, 28 sierpnia 2011

Modlitwa III

Boże naucz mnie wytrwałości w dążeniu do celu, umiejętności poświęcania siebie i czasu dla spraw ważnych, niosących dobro, daj mi cnotę cierpliwości, pozwól mi wierzyć w swoje umiejętności, którymi Ty sam mnie obdarzyłeś. Naucz mnie korzystać w moich darów i talentów. Daj mi ambicje bym walczyła o coś więcej a nie przyjmowała tylko to, co łatwo przychodzi. Boże daj mi cnotę podejmowania ciężkiej żmudnej pracy nad sobą i nad wszystkim, co prowadzi mnie do powołania, jakie dla mnie wybrałeś. Obdarz mnie rozumem. Ulecz moją rozchwianą psychikę. Daj mi pokój serca. Daj mi Twojego Ducha żeby podtrzymywał mnie w dobrym, aby wylewał na mnie swoje dary i owoce. Oświeć mój umysł, daj samozaparcie. Nie pozwól mi się z nikim porównywać, bo każdy z nas jest innym człowiekiem, do czego innego uzdolnionym i idącym swoją własną indywidualną ścieżką. Boże ukaż mi taką motywacje działania by już nic mną nie zachwiało na drodze do mojego powołania zawodowego. I obdarz życzliwością, spraw bym była pomocna dla moich braci i sióstr. Bym swoje talenty i wiedzę wykorzystywała ku zbudowaniu innych i ku pomocy potrzebującym, chorym, ubogim i Kościołowi Świętemu. Uzbrój mnie w pokorę i skromność abym nigdy się nie wywyższała i stawia siebie nad innymi ani pod względem zachowania ani pod względem ubioru czy przywilejów. Daj mi cierpliwość i łagodność w kontaktach z bliźnim. Spraw bym była opanowana i umiarkowana i żyła w czystości serca.  I bym nigdy nie odmówiła miłości. Duchu Święty, wołam przyjdź!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz