niedziela, 25 listopada 2012

25.11.2012

Czy wiesz, że Jezus jest szalony? I kiedy Ty upodlisz się, zgrzeszysz, pójdziesz nie w tę stronę, co trzeba, On, gdy tylko na Niego spojrzysz, zwrócisz się wzrokiem swojego serca ku Niemu pokaże Ci jak bardzo cię kocha i akceptuje to, że jesteś grzeszny i słaby. Bo nie przyszedł powołać świętych, ale grzeszników i niemocnych.





"Dzięki Jezu, dzięki Jezu,
Dzięki Ci, że kochasz mnie!
Dzięki Jezu, dzięki Jezu,
Dzięki Ci, o dzięki Ci, że kochasz mnie!

Tam na Golgocie umarłeś za mnie,
dzięki Ci, że kochasz mnie!
Tam na Golgocie umarłeś za mnie,
dzięki Ci, o dzięki Ci, że kochasz mnie!

Zmartwychwstałeś, żyjesz we mnie,
dzięki Ci, że kochasz mnie!
Zmartwychwstałeś, żyjesz we mnie,
dzięki Ci, o dzięki Ci, że kochasz mnie!

Wkrótce przyjdziesz, stąd mnie weźmiesz,
dzięki Ci, że kochasz mnie!
Wkrótce przyjdziesz, stąd mnie weźmiesz,
dzięki Ci, o dzięki Ci, że kochasz mnie!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz